Beste leden,

Vanaf heden kunt u inloggen op de beveiligde gedeelte van de website. Hier kunt u zich inschrijven voor wedstrijden en uw handicapgegevens inzien. Door in het menu op leden login te klikken komt u in de beveiligde gedeelte van de website.
Om in te kunnen loggen heeft u de volgende gegevens nodig:

• Uw e-mailadres (Dit is het adres dat per 8 januari 2015 bij ons bekend is).
• U toetst uw e-mailadres in en daarna wachtwoord vergeten
• Vervolgens wordt een e- mail naar uw e-mailadres gestuurd met een link om uw wachtwoord aan te maken.
• Nu kunt u inloggen met uw eigen email adres en wachtwoord.
• Indien meerdere leden dezelfde email adres gebruiken is dit geen probleem LET OP dat u allen een eigen wachtwoord aanmaken.

Mocht het bovenstaande niet lukken kan het volgende aan de hand zijn:

• Uw email adres is niet bekend of onjuist in het systeem.

Te doen stuur een e-mail naar leden@waterlandsegolfclub.nl met uw naam evt lidcode en email adres dan zal binnen 24 uur dit voor u aangepast worden, hiervan ontvangt u een email.

Binnenkort ontvangt iedereen ook een brief met uitleg over het systeem en indien genoeg vraag zal ook een presentatie verzorgt worden.
Veel succes.

Met vriendelijke groet