Welkom bij de Waterlandse Golfclub, de vereniging speelt op Golf Waterland, de enige volwaardige 18 holes baan die volledig op Amsterdams grondgebied ligt. Nog geen 15 autominuten vanuit hartje Amsterdam, nog geen 25 km vanuit ’t Gooi of vanuit de Vechtstreek. Nog geen 20 minuten vanuit Purmerend, en ook vanuit Almere.

Het is een genoegen om op zo’n bijzondere locatie het golfspel te mogen beoefenen, en het is nog plezieriger om dit als lid van de Waterlandse Golfclub te doen.

U heeft de beslissing net gemaakt of u staat op het punt om dat te doen, en namens het bestuur en de leden is mij de eer gegeven om u als eerste officieel welkom te heten.

De bijzondere locatie, de nabijheid van de stad en ook de rust van landelijk Noord en de unieke baan en haar minstens zo unieke vereniging. Een ongedwongen Amsterdamse sfeer op een course die voor iedere handicapper een uitdaging blijft. Een verenigingsleven met activiteiten in en buiten de baan. Het stereotype beeld van de golfer zult u hier niet eenvoudig vinden. Wel veel mensen die willen genieten van de golfsport en het clubleven zonder al te veel poeha.

De baan waar, tot op heden, nog geen wachtlijst voor geldt, geen inschrijfgeld noch een aandeel hoeft te worden betaald. Goed bereikbaar, en waar u nog steeds kans heeft om, zelfs in het weekend, als 2-bal de baan in te gaan.

Als u er prijs op stelt wordt u zo opgenomen in het verenigingsleven.

Wij stellen in elk geval uw komst op prijs en hopen dat u nog lang van onze mooie club zult genieten.