De Waterlandse Golfclub speelt op Golf Waterland, die sfeervol gelegen is aan de rand van Amsterdam. De parkbaan is geheel gerenoveerd en is na de aanleg van drainage en verharde paden 365 dagen per jaar geopend.

Bij een jaarlidmaatschap van Golf Waterland ben je automatisch lid van de club. Er is bij de Waterlandse Golfclub géén sprake van entreegelden, obligaties of aandelen. Er is ook géén wachtlijst. Je kunt vandaag lid worden.

1.
De Waterlandse Golfclub
speelt op Golf Waterland.

Bij welke golfclub in Amsterdam kun je 365 dagen per jaar spelen op een qualified 18-holes baan?
Dat kan alleen bij de Waterlandse Golfclub waarvan de leden Golf Waterland als homecourse hebben.
Er is bij onze club geen sprake van verplichte entreegelden, obligaties of aandelen. Bij een jaarlidmaatschap van Golf Waterland ben je automatisch lid van de Waterlandse Golfclub. Er is genoeg ruimte om door de week en in de weekends te spelen en je kunt meestal nog kort tevoren reserveren.

Je bent als clublid automatisch lid van de Nederlandse Golf Federatie (NGF) en je ontvangt het NGF Golfjournaal.

De Waterlandse Golfclub verzorgt je handicapregistratie als je qualified speelt.
Golf Waterland levert kwaliteit. De fairways zijn goed gedraineerd, er zijn verharde paden aangelegd, de greens en de bunkers zijn gerenoveerd en de baan wordt intensief en deskundig onderhouden. Het is een schitterende parkbaan met zeer gevarieerde holes, grenzend aan een natuurgebied.
Het sfeervolle restaurant biedt een regelmatig wisselende kaart en uitstekende wijnen. Het grote terras geeft uitzicht op de greens van hole 9 en 18.

2.
Je zoekt een gezellige, laagdrempelige golfclub waar je je passie voor de golfsport kunt delen met anderen.

De meeste golfcontacten ontstaan al snel als je regelmatig op dezelfde baan speelt. Veel leden van de Waterlandse Golfclub spelen twee of meer keren per week op onze homecourse aan de Buikslotermeerdijk in Amsterdam Noord.

Als je lid wordt, leer je de andere leden ook gemakkelijk kennen tijdens de vele clubwedstrijden. De wedstrijdcommissie zorgt ervoor dat de flights zo gemengd mogelijk worden samengesteld. Zo speel je elke keer met anderen.