De wedstrijden worden dit jaar gedeeltelijk georganiseerd door Golf Waterland en leden van De Waterlandse Golfclub. Frank Bleeker coördineert alle wedstrijden en veel vrijwilligers vanuit de club organiseren de verschillende wedstrijden.

De dinsdagochtend competitie wordt georganiseerd door Thieu Steijvers, Joke Kok en Fenna Ridderbos. Dit is een open inloopwedstrijd en inschrijven kan via GolfGenius en via de inschrijflijst op het prikbord in de gang.

De woensdagavond competitie wordt georganiseerd door Ralph Oudhuizen. Ook dit is een open wedstrijd en inschrijven moet via GolfGenius.

De Friday Scramble wordt georganiseerd door Ilse Mulder en Lenneke Claassen. Deze funwedstrijd wordt gespeeld in drietallen (of traditioneel in viertallen), is gestart in mei en loopt door tot en met augustus.

De clubkampioenschappen worden georganiseerd door Yrma van Ballegooij, Cara de Vlaminig en Jolanda van Leeuwen.

Alle overige wedstrijden worden vanuit Golf Waterland georganiseerd door verschillende personeelsleden. Frank Bleeker coördineert alle wedstrijden en zorgt ervoor dat GolfGenius goed ingevoerd wordt.