Beste competitiecoördinator, captain of competitiespeler

We verheugen ons om een team van uw vereniging op onze baan Golf Waterland mogen ontvangen tijdens de NGF voorjaarscompetitie 2024.

Het voorspelen/oefenronde

Golf Waterland heet haar gasten van harte welkom en biedt de spelers van de bezoekende teams de mogelijkheid om voor te spelen ten einde zich zo goed mogelijk te kunnen voorbereiden. Alle spelers van de bezoekende teams wordt de mogelijkheid op basis van wederkerigheid geboden om eenmalig voor te spelen zonder betaling. De sterke voorkeur van golf Waterland is om het voorspelen tegen een 0 euro tarief aan te bieden. Mocht dit voor uw baan geen optie zijn, dan stellen we voor om een greenfee-voucher uitwisseling aan te bieden.

Wanneer uw vereniging een introductie tarief rekent zullen wij deze ook bij Waterland hanteren. Voor het voorspelen dient de captain te bellen naar onze vereniging 020-6361010 met de naam van de vereniging.

Naast het voorspelen biedt Golf Waterland ook een voorspeel menu aan voor 22 euro.

Buggy’s zijn door de NGF toegestaan voor alle klassen (op vertoon van Handicartpas) met uitzondering van de hoofdklassen. Wij verzoeken de captains van deze teams eventuele buggy’s voor spelers van de bezoekende teams minimaal twee weken van te voren bij de captain van het ontvangende team te laten reserveren. De baanmanager heeft het recht van het gebruik van de buggy’s onder bepaalde omstandigheden te verbieden.

Op de wedstrijddag ontvangen onze gastvrouwen en/of heren uw team met koffie met iets lekkers en wordt er een lunch geserveerd. Voor de overige afspraken verwijzen wij naar de individuele afspraken van de captains onderling.

Actuele informatie over de status van de baan handicap tabellen, lay-out, toestaan van buggy’s, routebeschrijving en dergelijke kunt u vinden op de website van Golf Waterland Amsterdam